először maximális gratuláció az összes csapoatunknak: A Sport Express olyan profizmussal ment, h nem fért kétség az ő jó szereplésükhöz...a gratuláció enyhe kifejezés az ő teljesítményükhöz. Ugyanez a helyzet a lányokkal is, lehet , h volt dobogós helyük, de iylen jól menni méhg nem láttam őket... kiváló volt amit odatettek... a Semmire küllők hozzállása sem hobbi szintű volt, és nagyon precizen tartották a megbeszélteket, profi módon mentek őket.

A support elsőosztályú volt, minden évben egyere mafgasabbra teszik a mércét, nélkülük egyik csapat sem érhetett volna el ilyen teljesítményt, mert a support segítségével semmi másra nem kellett koncentrálni, csaka versenyre... És végül rólunk is elytenék pár szót... Megint nem volt semmi, maximális respect Kaszinak, h egy ilyen bringás szezon után így odatette magát, de hát én ezt tudtam, h így lesz...gratula Kaszi.

Egy kis statisztikával mondanám el a duo "erejét", h végig ott voltunk és 110%-ot tettünk bele. Azt hittem az elején, h ördögi tempót tekerünk, aztán az eredményekből kiderült, hogy a többi duo a hipertérben teker, mert így is csak a 16. helyen voltunk.

Éjjel okosan mentünk, de nem túlvállalva, és meglepve láttam reggel, h a 10. helyig jöttünk. A vasárnapi napon pedig volt tartalékunk, ami egésszen a 8. helyig "repített minket", szvsz szépen jöttünk fel, és maximumot(vagy többet) tettünk bele.

Köszönet érte Kaszi mesternek és a segítőknek is. Kíváncsi leszek az eredménylistára, h a plusz egy kör, ami kijött volna, ha nem kapok defektet tolt volna e rajtunk, ez egy kicsit elkeserített, h az utolsó körben hibáztam, de azért maximálisan elégedett vagyok. Mellesleg meg romokban, az előzetes számítások szerint 44 kört mentem full merev géppel ezen a rázós pályán.....

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr51672198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása