Klublog 2007-08-10

2007.08.10. 09:07

Úgy döntöttem, elmegyek, Móni maradt otthon. UVH elején elkezdett esni az eső, felvettem az esőkabátot (idén először), abban mentem tovább. Dörgött. A parton egy csávó egy leparkolt yacht mellett fotózta a Borat-fürdőruhás nőjét. Budai lehajtón egy fazon megkérdezte: " A túlparton esik?" ÖÖÖööööö.... Margit, nooormális? 8-O

Naná. Erika volt egyedül, aztán jött Zaki, Viktor, Chiiko, végül Janimaci csatlakozott hozzánk pusztán önző magáncélokkal (Lajos telefonszáma kellett neki, Horitól beszereztük). Janimacinak köszönhetően a hangulat garantált volt, végül lefáradva hazaindultunk, CSI-zni.

Aki eljött, az jól érezte magát. Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr11136605

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Bloghu 2007.08.10. 09:08:02

[...]döntöttem, elmegyek, Móni maradt otthon. UVH elején elkezdett esni az eső, felvett..[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása