Jobb később, mint még később ugye :) Hatalmas köszönettel tartozom Évának és Viktornak, akik nékül nem indulhattam volna (hátsókerék hiányában), Chiikonak, aki csapatkapitányként remekül megállta a helyét a verseny előtt(megbeszélések, felkészülés) a és a versenyen is, Kaposnak, aki rengeteget segített, hogy lássak is a sötétben, nameghogy mindig kapható volt egy kis délutáni edzésre :), a semmire küllőknek, akikkel élmény volt egy csapatban tekerni, a support csapatnak, akik nagyon profin segítettek, hatalmas terhet vettek le a vállunkról és mindenki másnak aki kinnvolt szurkolt kerregtetett ordított és része volt annak a bizonyos happy-s hangulatnak!

Hmm, hát én nagyon jól éreztem magam! Chiikora egy rossz szavatok sem lehet, mindig tudtam, hogy mikor következem (egy alkalommal nem, de az nem az ő hibája), mennyit kell teljesítsek, mire számítsak, szóval nagyon profin csinálta! Szerencsére nagyobb technikai problémánk nem volt, a hajtókarom is megjavult miután a kövesen odacsaptam egy fához :D, azóta meg se nyikkant. Szerencsére egész jól osztottam be az erőmet (utólag talán még bírtam volna), volt egy időszak valamikor éjjel amikor tudtam tempósan négy kört menni (akkor éreztem úgy, hogy reggelig tudnék tekerni) és hajnalban volt csak olyan, hogy felállni is nehezemre esett. De ami az egészben a legjobb volt az a szurkolás, elképesztő érzés úgy bekanyarodni átmenni a köves kanyaron és megmászni a rámpát, hogy hallom a feltörő ordítást és más típusú hangokat :D

A lényeg: Szuper volt, profi szervezéssel és supporttal, nagyon jó érzés hbse-snek lenni. Sajnos nem tudtam megvárni az eredményhirdetést, sietni kellett haza, azóta szinte csak eszem és alszom. Sikerült jól megfázni, de hétfő óta már sokkal jobban vagyok. Észrevételeim (nem annyira lényeges, de szerintem hasznos dolgok): -jövőre vihetnénk valamilyen zenekeltő dobozt, mert jellemzően elég khmm álmosító és nem ideillő zenék mentek -amikor nagy tömeg volt, nem találtam a váltózónát (szegény RPeti-t majdnem elütöttem utolsó köröm végén, mikor nem láttam hol kéne megállni ő pedig elémugrott :D), szerintem jelezhetnénk valahogy, hogy pontosan hol van a mi váltásunk (mondjuk 2-3m-es zsinórú színes héliumos lufikkal, amit hozzákötünk valami nehézhez, nem kell rá figyeli de mégis jelez vagy nemtudom) Képeim: http://picasaweb.google.hu/zbalazzs/24h# Remélem jövőre ugyanitt, ugyanígy (de keményebben kell edzeni :D)!

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr58672150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása