Egy kicsi majdnem idézés... Először is KÖSZÖNET a CSAPATnak és a SUPPORTnak, és természetesen a közben segítő és szurkoló más happys csapatok tagjainak, meg mindenkinek aki nekünk szurkolt, mert ez mind-mind kellett a sikerhez!

Nagyon jó volt úgy menni a pályán, hogy amikor előzésnél mondtam a balt, vagy a jobbat simán engedték, hogy menjek, sőt nagyon sokszor maguktól is ha hallották (lihegés) vagy látták (este) maguktól mondták a lehetőséget, mert biza előztem(tünk) szép számmal. Büszke vagyok rá, hogy ameddig teljes csapatkörök belefértek az időbe, minden csapattag ugyanannyit ment, mindenki pontosan tette a dolgát, mindig ott volt a következő, ha esteleg gond van a pályán tekerővel.

A végén kicsit még rátettünk egy lapáttal, nehogymár kiénekeljék a sajtot a szánkból, mely több mint 20 órája ott érlelődött! Egy évre visszatekintve: tavaly kiszámoltuk, hogy idénre milyen lehetőségeink vannak, hol tudunk előrelépni. Célnak a vegyest tűztük ki, "kicsit" nehezen jött össze a CSAPAT, de végül meglett és sikerült azt a helyezést is elérni, amit akkor kiszámoltunk!!! A technikáról: szerencsére defektünk, lácszakadásunk nem volt, kisebb problémáink nekünk is voltak, Zakinál, nálam spd, Katinál lámpa, Szabinál is volt valami, Andrisnál, Karesznél ilyenekről nem tudok. Nem nagyon beszéltünk róla verseny közben, amiről meg tudok, azokat javítottuk...

A pályáról, szerintem könnyebb volt mint a tavaly, pont olyan részek hiányoztak, amelyek nekünk jól jöttek volna. Az elmaradt esőről, elemezgettük ezt is, hogy a csapatból 4-en kifejezetten szeretjük a saras terepet is, de őszintén én nem bánom, hogy elmaradt a csúszka-mászka, bár a szemem még mindig telis tele van porral... Érdekesebbek a köridők, részemről nem érdekelt, hogy ki mennyit megy, csak az utolsó 1 óra 40 percet néztük(néztem), de azt nagyon. Én mindenkinek azt mondtam, hogy ésszel, mert inkább lassabb legyen, de körbeérjen, mert 5 ember (ha valaki lesérül mondjuk) nem egyenlő 6 emberrel. A köridőkhöz Zaki gondolom idén is megcsinálja a szokásos kiértékelőt és akkor kiderül minden..

Tekerési sorrend és körszámok segítségnek: LÁrpi, Zaki, Kati, Szabi, Karesz, András előszőr 3 db 2 körös etap, majd 3 db 3 körös, reggel még egy sorozat 2 körrel, aztán LÁrpi 2 kör, Zaki 2 kör, Szabi 1 kör, LÁrpi 1 kör, Zaki 2 kör, azaz összesen 110 kör! GRATULA a többi happy-s csapatnak is, hisz hősiesen végigtekerték a 24órát. GRATULA a supportnak, mert az nem 24órás verseny volt idém sem!

Köszönjük a sok-sok finomságot, ami a verseny közben erőt adott. Nekem a kedvencem a túrós rétes volt (kicsit a csapat felé húz a szívem és a gyomrom) és a slambuc volt (itt meg a tavalyihoz), de nagyon jó esett a tészta is, a többi süti is, és a reggeli zsemlékből is sikerült valahogy kettő legyűrni magamba. Én sokszor nagyon nehezen bírtam enni, de ha kihagyom, akkor az végzetes lett volna. És még egyszer, nagyon sokan voltunk kint és nagyon jó hangulatot csináltunk! NAGYON JÓ VOLT HAPPYBIKOSNAK LENNI!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr40672183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása