Ez volt 2006! - 2. rész

2007.01.01. 11:42

Következzék a második félév emlékezetes pillanatairól készített összefoglaló.

Július

1-én Visegrádra mentünk, hogy felállítsuk a sátrainkat a versenyterületen. Az aznapi eső elővetítette a másnapi viszonyokat, amelyek a szezon harmadik mélypontját jelentették.
2-án reggel pikk-pakk kiértünk Visegrádra, ahol megtudtuk, hogy egész éjjel esett a környéken és szétáztatta a talajt. Aztán újra elkezdett esni, aztán elállt... Az indulókat jelentősen visszatartotta az időjárás bizonytalansága, olyannyira, nagy részük el sem indult. Már a parkolóból kijutni is egy külön élvezet volt, úgyhogy a Paprét utáni fekete ragacsban szinte mindenki elakadt.  A célban másfél órát vártam arra, hogy lemoshassam a bringámat úgy-ahogy. Emlékezetes sárverseny volt.
9-én indultunk a terveink szerinti sármentes túrára a Nagy-Kopaszra. Sár nem is volt, ezzel szemben másztunk egy sziklafalat és egy trópusi viharban rommá áztunk a hegy előtt.
16-án újra Nagykovácsi felé portyáztunk, majd az Antónia-árokban lezúdultunk, onnan Pilisszentivánon át Pilisszántóra és vissza a Hosszúhegyi úton. Kellemes volt - ezúttal már száraz is.
22-én pedig - talán a nyár legforróbb napján - megrendeztük a Gázló TT-t. A fantasztikus idő rekord számú indulót eredményezett, legnagyobb büszkeségünkre. Ezúton is köszönet a fantasztikus pillanatokért!
A Gázló TT után kimenőt adtam a csapatnak és legközelebb a Bükk Maratonon találkoztunk augusztusban.

Augusztus

6-án volt a bükkmarci, először voltam ott, egy remek szállásunk volt, ahol hajnalig beszélgettünk, felpróbáltuk az új zoknijainkat, aztán jött egy újabb verseny - egy esős XCM futam.
18-án Viktornál voltunk egy remek hangulatú kihelyezett klubon Szentendrén.
27-én volt a negyedik HBTT, a hagyományos törökmezei helyszínen, a szokásos harminc körüli résztvevővel.

Szeptember

8-án Árpi meghívásának tettünk eleget és töltöttünk el egy kellemes estét szülei gödi kertjében, amolyan kihelyezett klubként. Az alkalom jó volt arra, hogy belássuk, egy hét múlva valószínüleg elkél majd a vastag kabát éjjel.
10-én tekertünk egy jót a csapattal Pilisszentkeresztig.
13-án pedig Laci tekemérkőzését néztük meg a Postás pályáján, ahol nem lehetett vakuval fotózni.
17-én volt a 24 órás váltóverseny, ahol lányaink harmadikok lettek, becsülettel helyt állva, megküzdve az iszonyú időjárással. Szó se róla, a többiek is helytálltak becsülettel.
18-án volt Viktor fotókiállításának megnyitója az A38 hajón, mely képekből a naptárát készítette.

Október

7-én a Kozma 60 MTB TT emlékére rendezett túrán vettünk részt szép számmal a Vértes lankáin.
8-án a mátyásföldi reptéren néztük a szebbnél szebb sárkányokat a második OSOW alkalmából.
15-én legyőztük bringával is a két mumust, Dobogókőt és a Pilist.
23-án pedig legyőzték a harmadik mumust is a srácok, a Nagy-Kopaszt.

November

8-án tartottuk a szezonzáró vacsorát a Mongol Étteremben. Az eseményt hagyományteremtőnek szánjuk, ez volt az első ilyen.
19-én megkezdtük a gyalogtúra szezont a Pilis és a Budai-hegység határán.
25-én az MMTBSZSZ bálján vettünk részt, a Top Maraton sorozatban bronzérmes lett Évát és Veronikát ünnepeltük.

December

3-án a Dunakanyart jártuk be - ezúttal belülről. Geoládákat is találtunk.
17-én a Vértesben jártunk geoláda-keresésben, gyalogtúra volt ismét.
25-én egy sportos trió a karácsonyi geoládát kereste meg a gödöllői dombságban
31-én pedig együtt tekertünk az évet búcsúztatva, majd este buliztunk egy jót hasonló célzattal...

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr7124455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása