4+10 óra alvás és egy pihentetőnek szánt, de kissé zsúfolttá vált nap után én is jelentkezem. :) Az ez évi 24 órás nekem nem is szombaton kezdődött, hanem szeptember elején, az edzések megindulásával. Nagyon jó volt, hogy heti legalább 3x mehettem tekerni - ráadásul sose egyedül, sőt...

Mehetnénk többet hétköznap esténként együtt, nem csak a 24h előtt, hiszen egyre többünknek van megfelelő lámpája! A verseny előtt egy héttel a BEAC-on felmértem magam és megállapítottam, hogy az állóképességgel szerencsére nem lesz gond, erre még kicsit ráerősítettem robbanékonyság tekintetén és vártam a verseny napját. Aztán eljött a verseny, ahol a bejárás után kicsit lelohadt a lelkesedésem - kivettek több olyan részt a pályából, ami igazán feküdt nekem, de szerencsére az első élesben letekert kör után megtaláltam a pálya ritmusát.

Az első váltó pihent a 24 óra alatt, hátul pedig szépen zongorázgattam a 4.-8. fogaskerék között. A taktikám az volt, hogy az első két kört a kifulladás határán belül, de a maximálisan lehetséges módon megtekerem és felmérem hol milyen fokozatba bírok leváltani. Ez össze is jött, ha jól számoltam ez volt a két leggyorsabb köröm, mindkettő 11:30-on belül. Ezekután bármikor kimentem a pályára, mindenhol tudtam az első körben milyen fokozatban mentem, és ha esetleg nem ott voltam, csak azt mondtam magamban -ment ez már nehezebb fokozatban is- és leváltottam, picit jobban nyomtam a pedált. Ez főleg az emelkedőkön volt nagyon fontos.

A kanyarokban hamar kialakultak az ideális ívek, ahogy Laci is mondta valamikor, a pályán nem kellett fékezni - és tényleg alig használtam én is a féket, talán csak a gyökeres éles kanyarban és még egy másikban. Mindenhol máshol elég volt a gurulás, megmaradt a lendület. A support fantasztikus volt idén is. Rengeteget jelent, hogy semmivel nem kell foglalkozni a depóban, csak a pihenéssel és a szurkolással (ami erőt ad :)) A slambuc szerintem legalább fél perces időjavulást eredményezett, ha épp nem bírtam enni, mindig volt süti vagy gyümölcs, ha pedig éreztem hogy fáradok, tészta - azonnal, melegen és tökéletes kiszolgálással. Köszönöm!

Amikor sötétedéskor még csak pár perccel vezettünk, felcsillant a remény, de amikor a fél tizenegyes eredményeken azt láttuk, hogy tovább nőtt az előny, akkor számomra már nem volt más cél, mint a győzelem. Hiszen este már tavaly is bizonyítottunk. Nagyon jól is ment továbbra is, maximum fél perccel voltam lassabb körönként mint nappal, talán nem is a sötét miatt, hanem a hosszabb, három körös etapok okán. A legnagyobb ellenfél nekem idén a por volt. Csak most, pár órája fejeztem be a gusztustalan állagú és színű dolgok kipucolását az orromból és a tüdőmből. Szerencsére ott ez nem volt ilyen komoly probléma, csak a pályára menéshez szükséges motivációt vette vissza kicsit hajnali 4 körül. :) Nagyon jó volt az is, hogy a csapatunkban mindenki folyamatosan ugyanazt a szintet hozta egész nap, fáradtságtól függetlenül, nagyobb problémák nélkül.

Mindig tudtuk, ki hogy fog menni, és mindig mindenki nagyon jól is ment, látszott, mindannyian kiadtuk magunkból a maximumot, kisajtoltuk az utolsó energiacseppet is. Délelőtt pedig, amikor hihetetlen mit művelt az X2S, még mindig sikerült előszedni némi kis erőt és bebiztosítani azt, amiben már az eleje óta reménykedtünk... I

gazi csapat volt ez - és ezt nem csak a Sport Expresszre értem, hanem az egész HBSE-re. Köszönet mindenkinek! Még írhatnék sok mindent, de már mások leírták helyettem. Már írtam a sportaktívnak, hogy ha lehet, küldjék el a részletes köridős listát, ha idén esetleg nem lenne publikus, és amint megkapom, készítek statisztikát a csapatunkra. A töbiekre is örömmel, ha megkapom a váltáslistát. Lehet ezt már Shanghaiban teszem meg, mert szerdán utazom. Október elején viszont újra itt, menjünk bicajozni! (Viszont most szerdáig köszönöm, inkább nem...:) Ja és a jövő évi 24h-s versenyre már most befoglaltatom a szabadságot ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr13672191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása