Hétfői ügyintézős nap...

2007.02.12. 20:00

Szóval, ma egyesületi napot tartottunk, néhány időigényes dolgot elintézve.
Klaresszal, Lacival és Roobival négyen nekivágtunk a pusztának, hogy a hírös városban megnézzünk két dolgot.
Az egyik a leendő egyesületi sátrunk, a másik a rá való ponyva. Roobi navigálásával nagyon könnyen odataláltunk mindkét helyre. A sátor, amelyet egy magyar cég gyárt (ez fontos az esetleges pótalkatrész-ellátásban), nagyon jó benyomást tett ránk. A vázszerkezete 42 kiló, viszont két ember kinyitotta, ami nagyon impresszív.

A ponyvás cég pedig régóta készít ponyvát a sátras cég termékeire, úgyhogy szinte csak a színt kell kiválasztani. A sátor beszerzése a 2007-es költségvetés jóvahagyása után, előreláthatóan márciusban fog megtörténni, ha a Nagygyűlés is jóváhagyja.
A szétnyitott sátor alatt.
11-kor indultunk és kettőkor már ismét fent vagyunk a fővárosban, Chiikot telefonon molesztálom, aztán gondolunk egyet és már megyünk is a mezekért...
Az Elasticnál mosolyogva fogadnak, aztán közlik velem, hogy csodálják, hogy túléltem, hogy két hete emlegetnek egyfolytában. Én vagyok az az elvetemült "méreten felüli" (így fnévként használva), akinek az XXL-esből XXXXL-es ruhát kellett varázsolni!?
Igen, én.
A mezek egy része elkészült, egy része azonban nem, úgyhogy a pénteki mezosztás még nem százas, de esélyes. Erről majd beszámolunk még időben.  Maradjatok vonalban. Amit láttunk, az nagyon szép, nagyon profi. A klimadzseki és a mellény nagyon professzionális, a mezek pedig a hagyományos magas színvonalúak.
Péntekig bírjátok ki, az nemesíti a lelket. Én nem nemesedtem, elbuktam, ahogy a fotókon is látszik.
Laci, Klaresz és én.
Ezek után nem maradt más, egy jól megérdemelt vacsora a Mekdönci rákoskeresztúri söntésénél. Végülis több időt töltöttünk Budapesten, mint Kecskeméten, de eredményes volt mindenképp.

Képek itt:

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr5936080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása