Az egyesület tagjai hobbistaként indultak idén a rangos magyar mtb versenyeken, a Top Maraton futamain. Bár nem készült ranglista vagy statisztika a célbaérésekről, mindenképpen a sport és a hobbi oldaláról közelítettük meg a dolgot, miközben az indulóknak próbáltunk a csapatsátorral és az azt körbevevő szolgáltatásokkal kedvében járni. Remélem, hogy jól éreztétek magatokat a versenyeken. Én idén inkább a háttérből próbáltam segíteni, nekem óriási élmény volt a célbaérő HBSE-mezes versenyzőket köszönteni, támogatni, segíteni.

Az idei év csúcspontja az eredmények figyelembevételével mindenképpen a 24 órás verseny volt. Három teljes csapatunk és egy duónk indult, amelyek közül a lánycsapat harcban állt a harmadik helyért, a vegyes csapatunk pedig szinte rajt-cél győzelmet aratott.

Nekem óriási élmény volt, hogy a Sport Expressz-t a dobogón láthattam, hatalmas, megható pillanat volt, amikor csúcsra ért az egyesületünk! Én azóta is ezt tekintem a csúcsnak. Megmondom azt is, hogy miért! Bár egyesületünkben alapvetően a hobbi sportolás és annak támogatása szerepel fő tevékenységként, azonban sokat számítanak a versenyeredmények. Különösen nagy jelentősége van egy olyan eredménynek, amely kifejezi, kiemeli a csapattagok összefogását, összeszokottságát, rutinját. Ez testesül meg ebben az első helyben, amelyre emlékezve nézzünk most meg egy rövid összeállítást!

Köszönet illeti valamennyi segítőt, aki részt vett ennek az eredménynek az elérésében!

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr53769483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása