Ez volt 2006! - 1. rész

2006.12.26. 12:04

Kétrészes sorozatunk első részében 2006. első felében történtekre emlékezünk.

Január

Újév napján sportos tagjaink máris belevetették magukat a bringázásba és egy újévi versenyen vettek részt, sajnos fotót hirtelen nem találtam sehol, de emlékeim szerint Szabinka, Éva, Zaki biztosan részt vettek a Zugligeti hópocsolyák felitatásában az újévi "kupafutamon". Ez volt igazán az extrém sport.
8-án gyalogtúrára indultunk, a két mumust küzdöttük le gyalog, hóban. 26-an vágtunk neki a Pilisszentkereszt - Pilis - Dobogókő - Pilisszentkereszt útvonalnak. A csapat simán küzdötte le, Dobogókőn beültünk a turistaházba, ahol örökké emlékezetes marad a részeg személyzet és a szakács "Tartozom még valamivel, bazmeg?" kirohanása a konyhából...
22-én újabb gyalogtúrán vett részt a csapat, ezúttal három geoládát keresett meg a Búbánatvölgy felől induló túrán.

Február

5-én GabeR szakmai irányításával újabb geoláda-kereső gyalogtúrán vettünk részt a Nagy-Kopasz környékén. A tájat hó borította és felette ködfelhők gomolyogtak, úgyhogy elég futurisztikus kinézetű fotók készültek. Csoportkép is készült az új (még át sem adott) kilátóban és négy geoládát pipáltunk ki.
12-én, egy héttel később, újabb havas túrán vett részt a csapat legelszántabb része, az azóta is bevallottan legdurvább gyalogtúrán - amelyről nekem nincsenek sajnos fotóim - gyakorlatilag végig térdig érő szűzhóban kb. 24 kilométert meneteltek a Börzsöny legszebb tájain. A résztvevők szerint ez volt az összes gyalogtúra közül a legeszelősebb.

Március

Március elsején volt a mezosztó (vagy talán február legvégén, de sajnos nincsenek róla saját feljegyzéseim, úgyhogy nem tudom biztosan). Készítettünk is egy remek csapatfotót, amely itt található.
15-én az immár hagyományosnak mondható isaszegi tekerésen vettünk részt, Laci itt mutatta be a nagy nyilvánosságnak vadonatúj bringáját. A tekerés jól sikerült végülis, kellemes tempóban bringáztunk.
26-án Paprétre tekertünk fel a csapattal, megcsodálhattuk a soha nem látott vízállást a szentendrei patakban. Megnéztük a még át sem adott budakalászi kerékpárutat és megállapítottuk, hogy már akkor is majdnem víz alatt volt...

Április

Az április a készülődés jegyében telt. A húsvét miatt amúgy sem igazán alkalmas közös programokra, úgyhogy a szezonra készülést mindenki magában folytatta. Sajnos a bürokratikus szabályok miatt nem tartottunk az idén Föld napi szemétszedést sem, tekintettel arra, hogy százezer forintot kellett volna fizetnünk az engedélyért igazgatási eljárás címén. Ezt (tehát még egyszer: azt, hogy százezer forintot fizessek azért, hogy szemetet szedhessek egy kiemelten védett budai hegyvidéken) sajnos nem engedhette meg az egyesület magának anyagilag.
22-én jelentős létszámmal vettünk részt a CriticalMass felvonuláson.
23-án Éva részt vett a Pilis Kupa XCO futamon, ahol hatalmas esése volt emlékezetes esemény a nézők számára... ;-)

Május

Májusi eső aranyat ér jeligére várjuk az anyázásokat a kommentbe, teljesen jogosan.
1-én egy olyan eszelős Buda Maratonnak lehettünk szemtanúi, amelyen csak egyetlen indulónk ment végig, ő is valami hét órás ultra-giga szar idővel (de legalább végigment, úgyhogy riszpekt!), mindenki más feladta. A HHH nem jó pálya, ha vizet kap. Mocskos, undorító agyagos sár, amely beragad mindenbe, máshol pedig alattomos vizes kövek...
A magunk részéről fagyoskodtunk pár órát a széfútta sörsátorban majd eljöttünk.
6-án aszfalton nyomtunk egy túrát Visegrádra, Papréten át. Megcsodálhattuk a víz alatt álló bringautat (szúnyoginvázióval). Jó, OK, ez volt az évszázad árvize, de akkor is...
13-án Gagesz és Gyuri esküvőjén vett részt az egyesület színe-java. Jó volt.
28-án Szilvásváradra mentünk el, ha már vizesen kezdődött, vizesen ért véget, faterom Berlingoját kölcsönkérve hasítottunk a vízben a hegyek felé, ahol nem volt jobb a helyzet, reggel nyolckor eleredt az eső és ömlött délutánig. A pálya nem sáros volt, hanem simán vizes. Víz mindenütt, alul és felül is.

Június

2-án elindultunk a pünkösdi hétvégére, a Gázló-bejáró túrára. Péntek este reménytelenül szakadt az eső, mégis szinte mindenki megérkezett, aki bejelentkezett. Szombaton végülis dél körül tudtunk az elálló eső nyomán elindulni, de az jól látszott, hogy nem szabad terepre merészkedni. Ezért szombaton egy Pénzesgyőr-Kőrishegy aszfaltos utat tettünk. Vasárnap abszolváltuk a Gázló 130 mínusz 90 távot (némi rövidítéssel). Hétfőn pihegtünk, megszáradtunk és hazamentünk. Fantasztikus túra volt.
11-én versenyzőink indultak a CrossKovácsin, mi pedig pályaőrként, frissítőként vettünk részt, immáron harmadszor.
18-án "kettészakadt" a társaság, a bulizós-maratonozós csapat a Kona-maratonra vette az irányt, ahol egy hatalmas mulatság után részt vettek a maratonon, mi pedig kimentünk Párkányba, amolyan heppizős-túrázós formában. Mindkettő nagyon jó kis túra volt.
24-én a Balaton 50 TT-n vettünk részt, amely egy nagyon finom kis TT, némi szívatással az elején, de végülis teljesíthető. A végén még egy csobbanásra is futotta a Balatonban...
30-án Klareszéknél töltöttük a péntek estét, egy (köszönhetően a Stroh-rumnak) remek hangulatú grillparty-n élveztük a jó időt és a nyár legrövidebb éjszakáját.

Ez volt az első félév. Hamarosan folyt.köv!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.