Hát hűűű! Túl vagyunk rajta.Már mindenki leírta,hogy mit köszön és kinek,ezért nem írom le én is.Nagyon jó volt idén az egész.Jók voltak a csapatok, a segítők és az idő megkegyelmezett! Semmire Küllők:nagyon köszönöm mindenkinek a hajtást,a kitartást,és az önállóságot.Ilyen csapatra vágytam,és remélem ti is valami ilyesmi csk-t szerettetek volna.Kiemelném Kapost,aki mint segédem,az edzésektől a verseny végéig kitartott mellettem,ötleteltünk,segítette a logisztikát.Nélküle nem biztos,hogy ilyen magas szinten ment volna.Szeretném kiemelni Balázst,aki mint új és legfiatalabb tag a csapatban energiáját odatéve küzdött az idővel a legjobb körért.

Ő volt képes éjjel négy kört menni!egyikünk sem tudott annyit menni,még én sem. És most kicsit hadd magyarázkodjak,mert úgy érzem a csapatomnak tudnia kell miért voltam gyenge.A pálya számomra nagyon rázós volt,három szakaszt ki tudtam volna hagyni az életemből,de bevállaltam,csináltam.Nagyon rossz érzés,hogy agyban nagyon jó erőben éreztem magam,viszont a gerincemen át a lábam már abszolut nem így gondolta.A harmadik kör mindig nehéz volt,nehezen bírtam.Negyedik körről meg már csak álmodni tudtam.Ez van,jövőre talán lesz egy kevésbé rázó pálya,azt jobban bírom majd,bár tegnap azt mondtam,hogy jövőre nem indulok :-D

A csapat nagyot lendült előre,nagyon jók voltunk,én teljesen meg vagyok elégedve a csapattal,bízom abban,hogy jövőre közelebb kerülünk a dobogóhoz,bár részünkről nem ez volt a cél.Bár ha így haladunk még lehet belőle :) Még akkor is ment a munka,amikor lefeküdtem pihenni,és köszi Kaposnak a kíméletes ébresztét.Neeem,nem puszival keltett :D Viktor is a betegsége ellenére minden gond nélkül odatette magát,még a rókák ellenére is,remélem meggyógyult már... Lacit mint utolsó pillanatos beugrót szintén dícséret érinti,mert ott volt,amikor kell,bár volt pár eset,amikor idegeskedtem,mert nem volt ott,amikor kelltt.(rajtnál regisztri,váltás előtt valamikor még világosban)

Jövőre,ha még én leszek a csk,az alvást is át kell beszélnünk,hogy tudjunk egymásról,mert sokszor eltűntetek. Kobold,aki a lábfájása ellenére is tekert ahogy tudott,bár látszott rajta a nem akarás :P Mindenkiről írtam valamit,remélem jövőre újra rajthoz állhatunk! A befutónál majdnem elbőgtem magam,amikor a három fiú begurult a célba,teljesen meghatott a dolog.Ezzel is utalva arra a közönségnek,hogy MI EGY CSAPAT VAGYUNK!!!!!!

Persze a völgyi szőlőszemek jobbak voltak :D Köszönöm mindenkinek ezt a hétvégét,felejthetetlen volt,a szurkolás mindig erőt adott egy újabb körre!nem szeretnék minden nevet felsorolni,így aki úgy érzi megilleti,vegye magára:KÖSZÖNET A SEGÍTŐKNEK! Sport Expressz:Gratula,szép és remek csapatmunka volt,jó logisztikával Csajok:Jól szervezett,és együttműködők voltatok,jövőre több edzéssel sokkal jobbak lesztek!

DUO: Szép volt srácok,tisztelem a kitartásotok,mert ez még egy hatos csapatban is brutal!A váltással remélem nem volt vitázás :D Itthon meleg étel,forró fürdőzés,majd 12 óra alvás :) 21-kor felébredtem kicsit,de annyira nem tudtam nyitva tartani a szemem,hogy visszafeküdtem,nehogy menet közben aludjak el :D Viszont a folyadékveszteség jelentkezett,az este folyamán egy palack ásvány víz,éjjel meg egy fel lecsúszott :) Ja,és a Cobra 11-et sem láttam sem négykor a cool-on,sem az rtl-en :(

Reggel ötkor kelés,irány a meló,de a látásom homályos volt kb. 8-ig.Kicsit ilyesztő volt :-S Most már jobb a látásom,de még mindig álmos vagyok.Nem volt őszinte reggel a mosolyom.izmaimban érzem a hétvégét,kisebb koordinációs gondok is akadtak. Nomad:Jobbulást,és PUSZTULJON TARZAN! Jó hosszúra sikeredett,próbálam rövidre fogni,de ezek szerint nem ment :)

A MI egyesületünk a legjobb,és a szurkolást nem a díj miatt csináltátok,csináltuk!Jövőre több pálinka kell :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://happybike.blog.hu/api/trackback/id/tr83672131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása